کرکره برقی , درب کرکره ای , کرکره اتوماتیک , تیغه کرکره برقی , موتور کرکره برقی

کرکره برقی , درب کرکره ای , کرکره اتوماتیک , تیغه کرکره برقی , موتور کرکره برقی , کرکره

کرکره برقی , درب کرکره ای , کرکره اتوماتیک , تیغه کرکره برقی , موتور کرکره برقی

کرکره برقی , درب کرکره ای , کرکره اتوماتیک , تیغه کرکره برقی , موتور کرکره برقی , کرکره

کرکره برقی , درب کرکره ای , کرکره اتوماتیک , تیغه کرکره برقی , موتور کرکره برقی , کرکره , کرکره برقی , درب کرکره ای , کرکره اتوماتیک , تیغه کرکره برقی , موتور کرکره برقی , کرکره و کرکره برقی , درب کرکره ای , کرکره اتوماتیک , تیغه کرکره برقی , موتور کرکره برقی , کرکره

تماس با ما

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

انواع موتور کرکره برقی موجود در بازار ایران :

شرکت صنعتی ونداد ، بزرگترین تولیدکننده تیغه های کرکره برقی در کشور می باشد که فعالیت خود را از سال 1384 در این زمینه آغاز کرد و تاکنون به یکی از مطرح ترین برندهای تولیدکننده تیغه کرکره برقی و همچنین وارد کننده ارشد انواع موتور های کرکره برقی و ابزار و کالای مربوطه در کشور میباشد .

1- موتور ساید :

موتور ساید

موتور ساید ( side motor ) ، از این موتورها برای درب های کرکره برقی با پهنای زیاد و همچنین درب های سنگین با میزان تردد بالا ( =میزان باز و بسته شدن درب ( رول شدن کرکره برقی ) ) مورد استفاده قرار می گیرند . موتور های ساید با توجه به نام و شهرتشان ، در یک طرف درب ( معمولا در سمت راست و کنار درب) قرار می گیرند و با مکانیزم موتور همراه با جرثقیل زنجیری از قدرت و توان بیشتری نسبت به دیگر موتورها بهره میبرند . امنیت این درب ها بسیار بالا بوده و فقط با اراده موتور ، درب کرکره برقی باز و بسته میشود . و با استفاده از رسیور و ریموت کنترلر به سادگی می توان تنها با زدن یک دکمه درب های کرکره ای سنگین را بالا و پایین کشید .این گونه موتورها مقاومت و کیفیت بیشتری نسبت به دیگر موتورها دارند و به دلیل نبود فنرها و کاسه فنر درون این موتور ها ، از عمر طولانی تری نسبت به دیگر موتورها بهره میبرند . موتور های ساید سرعت بسیار بالایی در هنگام رول شدند دارند و بدون معطلی درب کرکره برقی بازوبسته میشود . در هنگام نبودن برق ( قطعی برق ) می توان از سامانه جرثقیل زنجیردار برای بالا کشید درب و همینطور از سامانه خلاص کن دستی برای پایین کشین درب استفاده نمود . شرکت ونداد ، تولیدکننده تیغه کرکره برقی و وارد کننده موتور های توبلار در طرح ها و برند های گوناگون در خدمت شما میباشد ، شما می توانید برای سفارش ، گفتمان و مشاوره درباره این کالا ، با ما تماس بگیرید : , 5257989-0918 .

چرا موتور های ساید ؟ از ویژگی های موتور ساید :

– قابلیت استفاده در درب های کرکره ای با درازا و پهنای بسیار زیاد .
– قابلیت به کارگیری در درب های کرکره ای که میزان تردد آنها بالا می باشد .
– گونه های بسیاری از این موتور با ویژگی های ویژه وجود دارد که کار نصب و اجرا را ساده تر میکند .
– امنیت بسیار بالایی دارند و با سرعت و کیفیت بسیار بالای خودشان تکرو و پیشرو نسبت به دیگر موتورها می باشند .
– در هنگام نبود برق (برای باز و بسته شدن کرکره برقی ) از سامانه جرثقیل زنجیری و سیستم خلاص کن دستی بهره میبرند.
– و…

کاربرد موتور ساید :

– فروشگاه ها و مراکز تجاری حتی با پهنا و درازای بسیار زیاد ( بانک و …)
– کارگاهای صنعتی و درب های بسیار سنگین و بزرگ .
– درب های پارکینگ و آپارتمان با میزان تردد بالا .
– و …

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۵
kerkere barghi

قیمت موتور ساید بارزانته

شرکت بارزانته ایتالیا یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان کالا و ابزار آلومینیومی و همینطور تولید کننده موتور های کرکره برقی با نام بارزانته می باشد . محصولات این شرکت تفریبا در نوع خود بهترین می باشند . این شرکت در ایتالیا واقع می باشد و هیچ گونه نمایندگیدر ایران ندارد . متاسفانه بعضی از سود جویان موتور های تقلبی چینی با نام بارزانته رو به عنوان محصول اصلی با قیمت گزاف به فروش می رسانند .
سایت شرکت اصلی بارزانته ایتالیا : http://www.barzante.com
آرم و لو گوی شرکت بارزانته ایتالیا : موتور بارزانته
کلیه موتور های بارزانته ایتالیایی درون کشور محصول شرکت های چینی می باشند . که متاسفانه بعضی از همکاران به اشتباه ! یا آگاهانه این موتور ها را به نام موتور های بارزانته ایتالیایی به فروش می رسانند .

فروش موتور های ساید بارزانته (چینی)
موتور ساید بارزانته ۱۰۰ کیلوگرم _ همراه با اا ups اا = 500000 هزار تومان
موتور ساید بارزانته ۳۰۰ کیلوگرم _ همراه با اا ups اا = 750000 هزار تومان
موتور ساید بارزانته ۵۰۰ کیلوگرم _ همراه با اا ups اا = 660000 هزار تومان
موتور ساید بارزانته ۷۵۰ کیلوگرم _ همراه با اا ups اا = 840000 هزار تومان

توجه : قیمت ها برای سال 1393 میباشند

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۰
kerkere barghi

درب اتوماتیک کرکره ای

دربهای کرکره اتوماتیک هم از دید هزینه تمام شده به صرفه بوده ، و هم از نظر مقاومت ، بسیار محکم و آسیب ناپذیر می باشند . که این ویژگی ها سبب استفاده روز افزون از این کرکره ها شده است . کرکره های اتوماتیک به شکل بسیار مدرنی سازمان دهی شده است تا نیاز خریدار را برطرف کند و می تواند هم به گونه دستی و هم به شکل اتوماتیک اجرا شود .
درب اتوماتیک

دربهای کرکره اتوماتیک می توانند تا پنجاه درصد از اتلاف انرژی جلوگیری کنند ، چگونه ؟ نصب و اجرای یک درب اتوماتیک کرکره ای در مقابل مثلا یک درب شیشه ای یا شیشه های سکوریت میتواند جلوی هدر رفت انرزی را تا اندازه ی 50% کاهش دهد و نقش بسیار اساسی در صرفه جوی انرژی بازی کند .

امنیت دربهای کرکره اتوماتیک بسیار بالا می باشد ، به شکلی که اغلب به آنها اصتلاحا درب های ضد سرقت نیز گفته می شود . کرکره های اتوماتیک با امنیت بسیار بالایی که فراهم می آورند ، می توانند سبب آسایش و لذت شوند . این درب ها در برابر شرایط آب و هوایی بد ، بسیار مقاوم بوده و مانند یک سد پولادین عمل می کنند . این درب ها بسیار زیبا بود و نمای ساختمان هایی که از درب اتوماتیک کرکره ای استفاده میکنند را دوچندان می کند .

سرعت رول شدن ، بازو بسته شدن درب های اتوماتیک کرکره ای بسیار بالا می باشد . که می تواند هم موجب آسایش شود و هم سبب سرعت بخشیدن به کارها گردد . این درب ها فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و می توانند ، به خواست مشتری در رول شدن کرکره یا در سمت بیرونی انجام گیرد و یا در سمت داخلی اجرا شود .

این درب ها عایق صدا نیز می باشند و می توانند آلودگی صوتی را به طرز قابل توجهی بکاهند و موجب آسایش و امنیت دو جندان شوند . کرکره های اتوماتیک با ارتفاع تیغه کمتر ، این قابلیت را دارند تا به طور چشمگیری از آلودگی صوتی ناشی از محیط بکاهند .

هزینه بازسازی و نگهداری کرکره های اتوماتیک بسیار پایین بوده . چه طور ؟ تیغه های این درب کرکره ای از اندازه ی 40 میلیمتری شروع شده و تا اندازه 100 میلیمتری میباشند که به شکل پازلی به یکدیگر قفل و پیوند می خورند تا هم در هنگام رول شدن فضای کمتری را اشغال کنند و هم در بروز آسیب به هر تیغه به سادگی تیغه آسیب شده بیرون کشیده شود و تیغه ی سالم جایگزین آن شود . تیغه های کرکره برقی در دامنه رنگ گسترده ای یافت می شود ، که می توان در تیغه های کرکره برقی ، تیغه های رنگی را کنار یکدیگر قرار داد و نقش های زیبایی را به وجود آورد .
درب اتوماتیک کرکره ای

رول شدن کرکره های اتوماتیک ، ( = درب های اتوماتیک کرکره ای ) به شکل بالا به پایین (= عمودی ) می باشد . خب به چه دردی می خوره ؟ رول شدن عمودی کرکره ها باعث می شود تا درب فضای کمتری را اشغال کند تا درون محیط ، بتوان وسایل بسیار را جای داد . اگر چیزی مثلا ماشینی جلوی درب خانه شما قرار گرفت باشد ، برای این درب ها مشکلی ایجاد نمی کند . چون این درب ها به شکل عمودی باز و بسته می شوند و هیچ چیز نمی تواند مانع باز شدن این درب ها شود .

هم چنین در مواردی که می خواهید جلوی ورود نور به داخل ساختمان را بگیرید یا ورود سر و صدای بیرون به درون ساختمان را تعدیل کنید محافظت و امنیت بالایی را تضمین کنید به خوبی انرژی را ذخیره کنید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید یک خلوت خصوصی و پوشیده را ایجاد کنید دربی مقاوم در برابر رطوبت و طوفان وشرایط آب و هوایی داشته باشید درب های کرکره ای اتوماتیک دقیقاً همان چیزی است که خواسته اید.

این درب ها عایق بسیار خوبی برای ورود صدای گوش خراش می باشند و هم میتوانند موجب ورود نور را نیز بگیرند . تا هم جلوی مزاحمت را بگیرند و هم سبب صرفه جویی در مصرف انرژی شوند .

برای مشاوره ، خرید و سفارش تیغه کرکره برقی و موتور کرکره برقی , گفتمان و پرسمان در باره این کالا لطفا با ما تماس برقرار نمائید:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۲
kerkere barghi

تیغه کرکره برقی

فروش تیغه کرکره برقی به هم کار
کرکره اتوماتیک

جنس این کرکره ها از تیغه آلومینیومی اکسترود شده می باشد . که از بیلت های آلومینیوم درجه یک کارخانه ماشین سازی اراک گرفته شده و به تیغه های با کیفیت تبدیل شده است . این گونه تیغه کرکره برقی به سبب کم حجم بودن و قطر کمشان ، در زیر سقف محیط مثل کارگاه ها ، فروشگاه ها ، و یا مراکز خرید ، هم سبب بهره وری بیشتر و هم دارای نما و زیبایی دو چندان می شود ، کاربرد آن در مراکز تجاری ، فروشگاه و کارگاه های صنعتی سبب ایجاد امنیت می شود .
بیلت آلومینیوم

کاربرد تیغه کرکره برقی شرکت ونداد :
– درب پارکینگ مجتمع مسکونی
– کرکره اتوماتیک مغاذه و مراکز تجاری
– درب کرکره اتوماتیک فروشگاهی
– درب اتوماتیک مراکز تجاری و سوله های صنعتی
– بهره وری در کانکس ها و خانه های پیش ساخته شده
– و …

ویژگی های کرکره اتوماتیک :
– امنیت بسیار بالا
– ظاهر زیبا و مدرن با دامنه رنگ گسترده
– بهره وری آسان
– عدم استفاده از قفل و کلید
– تولید شده از بهترین بیلت های آلومینیومی = آلومینیوم استاندارد ۶۰۶۳
– رنگامیزی استاتیک با دامنه رنگ گسترده
– صدای بسیار کم در هنگام رول شدن
– سرعت بسیار بالای رول شدن
– کاربری آسان
– قیمت مناسب
– و …

با در نظر گرفتن امنیت و آسایش نصب کرکره های اتوماتیک و همینطور زیبایی چشم نواز این درب ها ، با یک محاسبه ساده می توان نتیجه گرفت : درب های کرکره اتوماتیک ، هم از نظر ظاهری ، هم از نظر امنیت ، هم از نظر نصب آسان و همینطور از نظر قیمت ، بسیار مناسب تر از درب های آهنی دولنگه می باشد . و همین دلیل ، سبب استفاده روز افزون از کرکره های اتوماتیک گردیده . چه بهتر که با هزینه ای که صورت گرفته خواهد شد : کرکره اتوماتیک باتیغه های استاندارد شرکت ونداد خریداری و مورد استفاده قرار گیرد .

برای مشاوره ، خرید و سفارش تیغه کرکره برقی و موتور کرکره برقی , گفتمان و پرسمان در باره این کالا لطفا با ما تماس برقرار نمائید:

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۱
kerkere barghi